Najczęściej zadawane pytania:
Jak mogę złożyć zamówienie w sklepie internetowym?
Istnieją dwa sposoby złożenia zamówienia, tradycyjne dodanie do Koszyka oraz zakup produktów lub wysłanie zapytania na adres info@oem24.pl Gdzie przygotowywana jest indywidualna oferta a opłata jest poprzez fakturę pro forma.
Jaki jest czas dostawy zamówienia?
Czas dostawy zamówienia jest zależne od rodzaju towaru i wynosi od 1 do 10 dni roboczych, dokładamy wszelkich starań aby towar był u państwa tak szybko jak to tylko możliwe.
Czy mogę śledzić status mojego zamówienia?
Oczywiście, w momencie wysyłki towaru otrzymają państwo numer listu przewozowego na podstawie którego można sprawdzić jego aktualny status.
Jakie są opcje płatności?
Aktualnie posiadamy formę płatności przy pomocy karty kredytowej, przelewu bankowego lub opłaty faktury pro formy.
Jaki jest czas dostawy zamówienia?
Czas dostawy zamówienia jest zależne od rodzaju towaru i wynosi od 1 do 10 dni roboczych, dokładamy wszelkich starań aby towar był u państwa tak szybko jak to tylko możliwe.
Czy oferujecie darmową wysyłkę?
Darmowa wysyłka towaru obowiązuje w przypadku gdy suma zamówienia przekracza 1000 PLN Netto
Czy mogę zwrócić lub wymienić produkt? Jaki jest proces zwrotu?
Tak, mogą Państwo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki, bez konieczności podawania przyczyny. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, prosimy o poinformowanie nas o swojej decyzji drogą pisemną – listownie, faksem lub e-mailem – na adres OEM24 Sp. z o.o. Szczegółowe informacje o zwrotach znajdą Państwo w naszym regulaminie.
Proces zwrotu:
-
Zgłoszenie chęci odstąpienia od umowy – należy przesłać nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy przed upływem 14 dni.
-
Zwrot produktu – prosimy odesłać produkt na nasz adres, OEM24 Sp. z o.o., w ciągu 14 dni od momentu poinformowania nas o odstąpieniu. Koszty zwrotu ponosi kupujący.
-
Zwrot pieniędzy – po otrzymaniu zwróconego produktu dokonamy zwrotu wszystkich płatności, w tym kosztów dostarczenia (z wyłączeniem dodatkowych opłat wynikających z wybranego sposobu dostawy innego niż najtańszy oferowany przez nas). Zwrot środków zostanie dokonany w ten sam sposób, w jaki opłacono zamówienie, chyba że uzgodniono inaczej.
Pamiętaj, że produkt powinien zostać zwrócony w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu.
Czy produkty są objęte gwarancją?
Każdy produkt posiada 12 miesięcy okresu gwarancyjnego. Datą rozpoczęcia okresu gwarancyjnego jest datą umieszczoną na fakturze koncowej.
W jaki sposób pakowane są przesyłki ?
Przykładamy bardzo dużą wagę do jakości pakowania towaru, używamy najlepszych dostępnych materiałów a rozmiar przesyłki zawsze dostosowujemy do wielkości oraz i wagi towaru.
Czy można zarejestrować się na stronie? Jakie są korzyści z rejestracji?
W momencie rejestracji konta, państwa dane posłużą do usprawnienia zakupów w przyszłości, dodatkowo otrzymują państwo aktualne promocje na adres mailowy.
Czy oferujecie kody rabatowe lub promocje dla stałych klientów?
Zachęcamy stałych klientów to przesyłani zapytań bezpośrednio na adres mailowy info@oem24.pl – nasz dział sprzedażowy jest w stanie przygotować indywidualną ofertę z możliwie największym rabatem w danym momencie.
Czy oferujecie możliwość rezerwacji produktów?
Rezerwacja produktów nie jest możliwa ze względu na zmieniające się stany magazynowe oraz dynamikę rynku.
Czy przesyłacie zamówienia za granicę?
Oczywiście, wysyłamy produkty również za granicę jednakże należy pamiętać, że w takich przypadkach koszty dostawy są rozliczone indywidualnie.
Jakie są koszty wysyłki?
Koszty wysyłki powyżej 1000 zł Netto są darmowe na terenie kraju jak i Europy. W przypadku wysyłek gabarytowych poza granice RP stawki są naliczane indywidualnie w zależności od wielkości oraz ceny towaru
Czy mogę zmienić adres dostawy po złożeniu zamówienia?
Tak, do momentu kiedy towar nie zostanie przekazany kurierowi zmiana adresu jest możliwa. W przypadku gdy zakupiony przez państwa towar został przekazany już w firmie transportowej, nadanie nowego adresu należy ustalić z firmą kurierską na podstawie listu przewozowego.
Jakie są wasze godziny pracy i kontaktowe informacje?
Pracujemy w godzinach 8-17 od poniedziałku do piątku. Kontakt telefoniczny – +48 68 377 8005 lub +48 698 583 555 Kontakt mailowy – info@oem24.pl
Czy produkty są nowe, czy mogą być wadliwe lub używane?
Zakupione towary zawsze są oryginalne, nieużywane, w oryginalnych, zapieczętowanych opakowaniach, z 12 miesięczną gwarancjią.
Czy można anulować zamówienie?
W momencie potwierdzenia lub opłacenia zamówienia nie mamy możliwości bez-kosztowego anulowania zamówienia towaru który zostaje dla państwa zamówiony bezpośrednio u dostawcy. Prosimy o przemyślane i rozsądne zakupy.
Jak działa Gwarancja towaru?
W przypadku procesu odesłania towaru na gwarancję niezbędna będzie faktura oraz pełny opis uszkodzenia. Towar odsyłany jest do dostawcy który przeprowadza zakres zwarancyjny polegający na naprawie urządzenia bądź wymiany na nowy, czas realizacji obsługi gwarancyjnej jest ruchomy w zależności od zakresu uszkodzenia jak i rodzaju urządzenia. Staramy się aby klient otrzymał towar jak najszybciej jednak nie trwa to krócej niż 14 dni roboczych.
Co w przypadku gdy poszukuje towaru którego nie ma na sklepie?
Jeśli poszukujesz części, której niema w naszym sklepie, zachęcamy do wysłania zapytania na adres e-mail info@oem24.pl lub wypełnienie formularza kontaktowego. Przygotujemy dla Ciebie indywidualną ofertę tak szybko jak będzie to możliwe
Więcej pytań ?
Jeśli masz więcej pytań lub któraś z powyższych odpowiedzi nie jest dla ciebie zrozumiała skontaktuj się z nami drogą mailową lub telefoniczną. Jesteśmy zawsze do twojej dyspozycji.